IG i Slacker-beteende...

Har just tittat på en grymt spännande fotbollsmatch..vet inte om det är den som tagit musten ur mig, men det saknas inspiration ikväll..

På jobbet rensade jag mest mail idag...det tog några timmar...dags att göra om det i juli nästa gång typ...vet inte om det chefen sa vid lönesamtalet på något konstigt sätt tagit sig in i det undermedvetna på rent trots för mitt medvetna jag, men tyckte själv jag tog tag i saker idag och visade en tillstymmelse till gnista...ja, när jag väl kommit till jobbet alltså...innan jag tog klivet upp ur sängen var jag mest sugen på att sjukskriva mig...bara skita i allt och sedan somna om..ta en runda på stan..typ..kanske går bättre i morgon...

Tyvärr är jag Svensson-tråkig och gör min plikt....det hade antagligen varit roligare att läsa om hur jag skolkar från jobbet och gör stan...drar gata upp och ner som någon annan slacker (skillnaden mellan dig och en slacker..du har ett jobb...i övrigt ruggigt likt...)..

Mjae...talade med dotras mor ikväll...så dottern kommer till helgen..vid pingst får jag henne ett par dagar extra...så hon får följa med på jobbet en dag..slipper jag höra det tjatet..jag tycker det är roligt på ditt jobb pappa....men..anledningen är ju mindre rolig...hennes mor ska packa ihop sina grejer..sedan kommer jag inte att se dotra förrän tidigast i slutet av juli...det blir väl länge egentligen, men det får gå...ja, har hon någon avslutning ska jag givetvis åka upp på den också....men annars blir det ungefär två månader utan henne..sedan på det blir det två veckor i sträck med henne..kommer iaf att ha henne på hennes födelsedag...får se hur vi får ihop det i höst sedan, men det är tänkt med en gång i månaden...räcker antagligen för att lyckas bibehålla hennes vurm för Bajen, så det blir la bra...

..vad jag tyckte om att Barca vann?? Vet inte riktigt håller inte på något av lagen..hade iofs gärna sett att ett London-lag vunnit...bryr mig inte om att det är Henkes sista stora match för Barca...so? Tänk Börje Salming...17 år i världens hårdaste hockeyliga utan att en enda gång få lyfta pokalen...that's torture...

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback