Inlägg nr 200..

..e detta...

Jaha..blev det inte bättre tänker ni? På 200 inlägg borde man kanske ha utvecklats en smula iaf..tydligen inte...nåt kilo mindre fett...lika frustrerad som när jag började skriva bloggen...inte en blick, kram eller kyss har utdelats sen denna blogg började sitt korståg mot frustrationen (dotra räknas inte..hon kan inte säga nej (ja, det är ett skämt..va fan tror ni??)..)...

Om man tänker sig att jag bränt ca en halvtimme på varje inlägg (de e trots allt jäääävligt långa och tråkiga)...så har 100 timmar av mitt liv försvunnit när jag förpestat cyberrymden med en svada som får Henrik Rydström att verka timid och tystlåten...

En snabb koll (gör det ni jag orkar inte..) visar antagligen att 190 inlägg handlat om gnäll i olika utseenden (frustration, miljöpartiet, jobbet, etc)...1 aprilskämt...1 förklaring att det var ett aprilskämt (tänk att någon gick på den enkla..)....4 matchrapporter från Malung FC (har någon öht läst dem??)...1 inlägg som handlar om att jag skrivit 200 inlägg (ja, detta inlägg alltså...)...1 enkom om grannen (denna mystiska skönhet som fortfarande sitter i sitt kök och leker med datorn..lek med mig, lek med mig...)...sen är det 2 inlägg kvar som handlat om allt mellan himmel och jord..men det gnälldes antagligen i dem också så...ja, å så koloskopi-undersökningen..den höll jag på att glömma..har gett avtryck ända ner till Tyskland..om man ska tro spammen som kommit på det inlägget....

Det räcker inte med de 100 timmarna...jag har ju börjat läsa andra bloggar också...något som tar upp en del tid varje dag (tack gode gud för internet på jobbet..)...så där har jag också bränt ännu mer tid...tid som kunde spenderats i gymmet eller på krogen...ni hade sluppit gnället och jag hade haft råd, då interneträkningen inte hade stigit till astronomiska höjder...

Så på sätt är det ert fel..som kommit med uppmuntrande kommentarer ibland....ibland mindre uppmuntrande (Vonsan: Jerk, det livet är över du kommer aldrig att få någe mer...sanningen är grym ibland..)...

Så, kanske bäst att sluta innan jag blir en gammal, äcklig surgubbe? Näe...det är redan försent...och Vonsan hade ju rätt i sina kommentarer...det kommer aldrig att hända..fast förhoppningarna finns ju där, jämt...kanske, kanske det någon gång dyker upp en läsare som tänker "Men, stackars sate..visst han väger 300, men jag tycker ju om tjockisar, så här ska köras.."...kommer väl aldrig att hända, men hoppet, hoppet....

Under tiden får jag roa mig med lite porrsurfning och damfotboll...don't blame me, blame the system...

Det går inte att slå av...det positiva med min nykterhetsperiod i vintras...jag slipper den ångestframkallade bakfylle-kåtheten...den där man funderar på tant Agda 75 år...fan...hon har nog en läcker röv där någonstans under åderbråcken....så nu under sommaren kommer det att bli etter värre....jag kommer inte se min dotter på nästan hela juni & juli...med andra ord varje helg är fri...träningen ligger lite på latsidan och uteserveringarna är öppna...till det lägger vi alla dessa shorts, korta kjolar, linnen och fan vet vad...den man som inte blir frustrerad under sommaren får antagligen för mycket där hemma (dela med dig ego!!) eller är helt asexuell...den kvinnan som inte framstår som sexig och vacker under sommaren finns knappt...jag vet iaf inte vart hon bor....

Detta korta inlägg handlar alltså om att JAG har skrivit 200 inlägg (ego, ego)...vågar knappt tänka på hur långt det inlägg jag hade tänkt skriva kommer att bli...beware...ta med en extra kopp kaffe..för här ska tråkas ut...


"Oh, wild was the world
And wild we burned
We were kings of the streets
Not yet beaten by defeats
But now it's hard to see
Through a fog of memories
But I remember
When we were winning"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback