Zlatan & jag..

..har haft något gemensamt...måltorka...nu har vi båda nätat under dagen...ja, det gäller bara sport..utanför planen är jag lika ofarlig som förr..lyckas inte ens få till några målchanser...

Men på innebandyplanen hade jag en hygglig dag...3 mål & 2 assist på två matcher idag...vi vann en match, sedan avslutade vi ungefär som Malung FC brukar...genom att förlora mot det sämsta laget i serien..det var deras enda seger...får väl skylla på urladdningen i första matchen...grymt nöjd iaf...blev en säker tredjeplats i poängligan...

Annars var detta en förlorad dag, men så jävla skönt...jag älskar att ligga och dra mig när det är soligt ute..jag vaknade nån gång före 10 i förmiddags...kände att det inte riktigt var dags att kliva upp än...fortsatte känna så...till slut strax efter klockan två på eftermiddagen lyckades jag slita mig från lakanen..skippade städningen..det behövs inte än (nä..och du är en tjejmagnet också..väx upp!!)...käkade frukost vid tre..passade på att stryka sedan...fick nåt gjort iaf...sedan laddade jag för innebandyn...

En underbar början på dagen alltså...får se hur jag ska kunna avsluta den på sämsta möjliga sätt...

Efter innebandyn avböjde jag kaffe med dopp hos Kenny...nej, måste hem och laga mat..måste ha matdosor till jobbet....kliver upp från Tuben..fastnar vid Läckergrillen..en kebabtallrik tack...hmm....jaja..jag lagar mat efter sporten...

Få se nu...stekt fläsk och stuvade makaroner blir gott...hmm datumet har gått ut på fläsket..kan gå...öppnar det..luktar..kastar skiten i skräpet...jaja..äter ute imorgon då...måste laga mat i morgonkväll...

Då tar jag disken imorgon också...blir slitigt...har en fotbollsmatch att förlora först....sedan spelar Tre kronor match mot Italien också...jaja..det kan funka...

Den gångna helgens slöseri har gett problem...pengarna jag har räcker inte till nästa helgs kortsemester med grabbarna...hade tänkt att jag skulle hinna få lånet på balkongen innan dess, men det ser inte ut så...måste alltså låna..eller sätta in mina mynt...då måste jag ta ledigt för att hinna med det...ojoj..vilket jobbigt liv jag har...hur ska det gå?? En sak kan vi vara säkra på...jag lär inte få doppa...

Längtar till regn och rusk nu...klarar inte mer...tycker det ska bli lag på Burka för kvinnor i alla åldrar från 15 och uppåt...och då menar jag alla...till och med faster Agda, 95 år & 300 kilo tung, ser läcker ut snart....det börjar bli jobbigt...åker på tuben och alla har mer eller mindre uppknäppt...repliken "inte ens en natt under kriget" har slutat användas istället tänker jag..mjae..kanske inte helt omöjligt om vi gör det i mörkret...

Min storartade tanke på att bara göra det med någon som jag verkligen tycker om (tänkte ut det strax efter att dotras mor blivit gravid) har ändrats till att bara göra det med någon som ställer upp...gör ändå ingen skillnad...funderar på om homosarna är lika ytliga...kan där finnas någon som har större bröst än mig och mindre skäggväxt?

Mycket riktigt kom det något som förstörde dagen till slut...Bajen lyckades få stryk (igen) av bönderna från Småland och ligger inte längre etta i tabellen...Kalmar vann iaf inte guld i handbollen!!

"Vi vill ha mål, mål mål
Mera måloch mål det kommer det att bli.."

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback