We have joy, we have fun...

Balkongen är nu på plats...de har dragit rören till elementet också..genom listen?!? Ska det vara så?..ser även framför mig hur rören kommer att smälta ner min antennsladd någon kall vinternatt och hur jag kommer dö av de giftiga gaserna..

Men, jag dog i en lägenhet med balkong iaf...

Funderar på om jag kan hinna med en balkongfest innan dess..vore trevligt..köra en riktig fest som i byn..iåeå full som en kastrull...vitskjorta och skinnväst..till det en petflaska hembränt & en petflaska Cola...sen spelar vi Eddie Meduza på högsta volym och kastar snus på golvet..

Eller inte kanske...

Men en balkongfest vore trevligt..nu under hösten/vintern...

Finns ju fler saker man kan göra på en balkong också...

/Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback