En kärleksdikt till mig..

Vonsan har varit gullig nog att skriva en kärleks(?)dikt till mig i en kommentar tidigare...för att ingen av alla mina läsare (jag och Vonsan) ska missa den publicerar jag den som ett inlägg här (yup, jag e totalt okunnig om upphovsrättssregler och ignorerar det faktum att jag säkerligen blir stämd nu..)

"Jerk är en kille som verkligen vill,
han tokdrömmer om att få komma till
Allt som går på två ben kan duga,
för Jerk behöver man sällan truga.
Kjol eller byxa spelar ingen roll,
hur du ser ut kvittar också noll
Så slå Jerk en signal i kväll
så kryper han ner i din fäll.
Hör honom komma med ett lyckotjut
efter en hundradels lycklig minut."

Var det inte vacker så säg?

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback