It ain't me babe...

..that you're looking for..

Få se vad skulle jag göra idag? hmm...tänkte städa (mja..hände väl inte..)...spinning (näe inte det heller..)..köpa nytt filter till fläkten (nästan..beställde ett iaf..)...

Ja...talar jag om för er vad ni ska göra på er semester? Det är ju inte så att jag inte gjort någonting...jag gick ut med tidningarna till pappersåtervinningen, sen tog jag en promenad till Medis...lunch på Donken...beställde som sagt ett nytt filter...söt tjej i butiken...jag gjorde bort mig och gick ut röd i ansiktet som en tomat...först gav jag henne för lite pengar..sedan höll jag på att lämna butiken utan kvittot...men hon skrattade iaf...hon får gärna skratta hemma hos mig nån gång (varför inte ha sex med henne..det är ett säkert val..)...
Fortsatte promenaden nedåt Götgatan...tittade in via fönstren på Gunnarson's...Maria jobbade inte på nedervåningen...gick in på Go en vända...tyckte jag inte hade råd med skor nu (det däringa filtret kostade 580 spänn..men det ska vara tvättbart då..)....såg Lasse W utanför Ringen (just nu hörs han i stereon)..in på Vi och handla lite...blir Tacos ikväll...

På väg hem möter jag Frida H...hon är minst lika söt som i "Stackars Tom"...kommer hem tar mig en snabbdusch och sen ut på Götgatan igen...upp till Victoria (bion för utsocknes)...tittar på "Walk the line"..om ni nu inte förstått det redan på rubriken...hem...tänker ladda över filerna från gammdatorn till den nya...läser tidningen istället...har precis skurit upp grönsakerna ska snart börja steka på köttfärsen...blir Tacos till fotbollen..

Va? Ja..I'm a sucker for famous ppl...

Funderar på att fortsätta semestern imorgon...kollar ser att jag just nu har sju semesterdagar kvar...jag behöver sju dagar runt jul och nyår...kan kanske jobba in ett par dagars flextid? (jo...och sex får du nog snart också)...

Walk the line var bra....Reese var lysande...får nog göra en deal med storebror här...vi slår båda för Jessica i granngårn uppe i skogen...och är båda småförälskade numer i Reese...vi måste nog dela upp det hela...jag tänker mig att han får Reese, så får jag Jessica...schysst deal eller?

Oops..klockan är mycket..dags att bli huslig igen...

Fan, visst vore det skönt med en ledig dag till..jag kan jobba på fredag kanske?

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback