Skit i tabellen Bajen e bäst ändå...

Hammarby är bäst...sa dotra för en liten stund sen när hon vände sig på madrassen...så underbar...vi var på hockey ikväll (domaren sög, okej?)...

Hämtade henne på Bromma idag vid 14...så härligt...hon sprang fram till mig och nästan hoppade in en kram...hennes ledsagare:
- Du måste visa leg också, även om jag inte tror att det behövs...fram med leget, hämta väskan och sen ut till bussen...kändes bra...du är bara min pappa...

Hämtade ut biljetten till Bajens sista hemmamatch idag...på tisdag mot Gefle...tror det blev nytt rekord i antal matcher i år...nästa år blir det fler...jag SKA ha säsongskort...

Har lite inspirationsproblem just nu...orkar inte blogga riktigt som vanligt...vet inte vad det är...

Insåg idag under flytten att jag får en helskön plats på kontoret...utsikt mot ÅF...kan sitta och titta på de som äter utomhus under sommaren...inte en chans i helvete att jag får sitta där någon längre tid...det enda trista? varenda vägg är vit...fruktansvärt trist färg...ja, så kan jag inte sitta och titta på den nya innesäljaren heller...

Nä..skiter i detta nu...bäst att sova lite innan dotra börjar gnälla för att hon inte fått frukost fast klockan är 11 på förmiddagen...

Smek & Kel

/Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback