It's that time of the year again...

Liten kalv


Dags att åka hem till faderns jord
Till det som Jan Emanuel antagligen kallar mord
Åter dags för älgjakt
För mig blir det väl mest öl som går till slakt
Ska göra mitt bästa för att skjuta
Men är iaf nöjd med att ute i skogen få njuta
Blir det inget får jag trösta mig med alkohol
Skål!!

Okej...årets nödrim...jag vet...men...jaja...i vilket fall som helst blir det bara sporadiska (om några) uppdateringar på bloggen den närmsta veckan...ska som sagt bo ute i skogen...ingen el...ingen radio..ingen tv...som vanligt sitter jag på tåget när det är dags att rösta..

Ingen fara..tänker rösta på lunchen imorgon...inte sviker jag min samhälliga plikt heller...synd bara att den ideologi jag har hjärtat hos är i klorna på dreadlocksen och i de två viktigaste frågorna är vi oense...ja..både vad gäller ny arena för Bajen & jakten (i allmänhet, paragraf 28 i synnerhet)..men...är allt för rädd för ett blått Sverige för att rösta på Alliansen...så det blir väl det vanliga...nej då...inte av gammal vana...jag har minsann gjort valtestet på Expressen så..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback