Let's spend the night together..

Grabbarna vann båda matcherna idag...trots att jag var och såg på den sista av dem...deras första seger när jag är åskådare...otroligt..

Det enda tjejlaget i turneringen lyckades också vinna en match...en liten skräll...Pejas lag vann en och förlorade en...

Imorgon fortsätter turneringen...missar nog första matchen...tänkte klippa av en del av manen...shoppa lite också...

Ja, va fan...slösandet fortsätter...snart pank igen...måste skynda mig så jag hinner köpa allt onödigt jag inte behöver, så jag inte har råd med det jag behöver...

Vad ska jag med mat till egentligen? Kan väl tugga lite på magen istället så den försvinner..

Bajen Hockey visade klassen ikväll...brakförlust mot Knäckebröds IF...ett uppblåst dalalag..jag tycker väldigt illa om dem...så stora på sig...så lite bakom...har haft två lirare i laget sedan -85...men men...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback