Will you found love at all..

Sömnbristen är botad..japp...jag försov mig imorse..good old Jerk liksom...gled in så osnyggt som möjligt med vinterrocken på (när det står 11 grader på termometern Jerker, så betyder det 11 grader..totalt onödigt att köra samma jacka du hade vid -10..) vid halv elva i förmiddags..chefen var på något möte, så han såg inte när jag kom iaf..men fan..känns så onödigt..

Inte har jag väl slitit så hårt heller om jag ska vara ärlig..noll lust till att jobba..och har ett jobb där det är svårt att smita undan..säljarpacket kan ju ta och "jobba" hemma nån dag då och då..svårt att hålla koll på vad de gjort...

Tvättat har jag iaf gjort...tvättid samtidigt som Grey's anatomy..hur jävla korkad kan man vara??

och jag fattar inte..det finns inget att blogga om..det fanns ju det tidigare...är det slut nu? slut på inspirationen?

Kommer säkert något nytt någon gång..titeln är förresten en låt av Strip Squad...tills dess..God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback