Back to the roots..

Paradise by the c

Ja, det är sant..allt ni ser på bilden är mitt..och lillebrors...(nej, vi sover inte under bar himmel, huset står till vänster..ser ni stegen??)...dit åker jag imorgon..för en veckas avkoppling (ja, och måla om den förbannade gäststugan då..)...avbrutet av ett 40-årskalas då...ska bli skönt..har med mig de två första Stieg Larsson-böckerna..räknar väl med att lyckas läsa ut den ena iaf..liggandes på kökssoffan..risken finns förstås att ölen tar överhanden och då blir det väl inte så mycket läsande..

För mina fans (om det finns några) kommer här länken till den underbara byn där jag har mina rötter..
Sörsjön

Eftersom min lillebror inte flyttat upp dit än finns det inget bredband, så risken är att det blir ett sporadiskt bloggande ett litet tag igen (seriöst..tror ni det är kul att skriva ett inlägg med segmodem?)

Så to you my friends..bon voyage, auf wiedersehen..(för de riktiga hardcore-fansen finns möjligheten att vinka av mig på Centralen..tåget går 11:44....)

Hejdå Sthlm med mest vackra flickor per capita i världen, hallå tallarna!!

Kommentarer
Postat av: S

skööönt. jag är avis!

Postat av: Jerk

Du får väl hänga med upp till godset nån gång..kan du hångla med han-tallarna :)

2007-08-02 @ 09:47:09
Postat av: Vargakvinnan

ser lovely ut! ha det underbart.

2007-08-02 @ 09:53:46
URL: http://vargakvinnan.wordpress.com
Postat av: Anonym

11.44 sa du..faan hinner inte...ha det bra på semestern..jag får vänta tills du kommer tillbaka..

2007-08-02 @ 11:05:21
Postat av: Susfu

Ha det toppen! Hej då! Kram

2007-08-02 @ 19:26:10
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Anonym

Wolfie: tänkte det..ar iaf påbörjat min resa som semesteralkis :)
Ano: synd..lovar att annonsera i tid när jag kommer tillbaks :)
Susfu: I'm loving it..om jag nu bara slapp släkten..fast då blev jag iofs ensam i byn.. ;)

2007-08-03 @ 00:17:22
Postat av: Blue

Hmf som om jag skulle vinkat av dig... du vinka ju inte av mig.... när jag skulle åka "tooora båååten" till Åland och tillbaka... hahaha
Hare så bra...
Vad sa den ena tallen till den andra???
- Sluta talla mig på grenen...
Moahahaha

2007-08-03 @ 20:59:48
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

jaja..struna i det då..*mutter mutter*

2007-08-09 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback