Happy birthday mr Sporre...

Idag fyller mannen som hotat att döda mig överlägset flest gånger år..

Yup, den gamle (med betoning på gamle) vapendragaren Rille fyller 36...han jobbar inte längre här, men vi hade våra roliga ögonblick...
Hans inflyttningsfest utanför Katrineholm då det verkligen såg ut som om jag försökte sälja en nystulen stereo inför hans vän polisen..hans parkering av Mustangen under samma fest..sommarfesten då vi satt inne i partytältet och pratade med "överlägsen" och snobbig Östermalmsdialekt och den dåvarande HR-chefen kom in och frågade om vi hånade henne..bussresan hem från samma fest då han satte sig bredvid VDn och riktigt drygade sig..alla de fredagar vi gick till Nathalie's och åt Pjeskavica...med beasås..att jag inte blev fetare är ett under..

Nåväl, han blir riktigt gammal idag..egentligen borde han få en käpp av mig, men eftersom jag inte fick någon present av honom i oktober får det räcka med ett simpelt mail-grattis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback