Matlusten är min bästa vän just nu...

Var orolig ett tag igår kväll..jag lyckades utan problem vräka i mig Nachotallriken när jag satt i soffan...men, det verkar som om det är lugnt, imorse fick jag plåga i mig frukosten..tänkte slänga mackan efter två tuggor, men bet ihop (den som tycker det var vitsigt bör omedelbart begära transfer till Götet) och fick i mig hela..kanske, kanske kan matlusten hålla sig borta ett tag till (snälla, bara 15 kilo till..)

Godiset är fortfarande kvar också..jag köpte det i lördags till mig och dotra..det är onsdag idag, jag är lite orolig för att det ska bli gammalt nu...

Vaknade i tid imorse..eller rättare sagt, jag vaknade samma tid som vanligt, svepte in mig i täcket och la mig på soffan för att se på tv...den här gången kom jag upp ur soffan och klev in på kontoret före nio...känns som en bra början på dagen (förutom tuben då, jag har fortfarande problem med att alla andra idioter också åker till jobbet samma tid som mig..)..

Fan, vad skönt om matlusten fortsätter gäcka mig så här...jag vill egentligen inte äta..jag vill tappa 300 kilo innan jul så jag kan drängsupa och frossa precis som jag vill (som om jag inte kommer göra det ändå)...igår gick jag hem från Slussen..många tankar i huvudet..första gången någonsin jag inte blivit glad av promenaden..lyckligtvis köpte jag snus innan jag kom hem , så humöret blev lite ljusare..

Var så pass vaken att jag såg julkalendern imorse också..slipper jag titta på den på nätet ikväll..kanske jag hinner se 08 fotboll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback