Costanza..in my head..

Gick ensam på lunch idag..skönt att slippa sällskap ett tag..eller ja ensam..en miljon människor tyckte det var lämpligt att ta lunch i Food courten samtidigt som mig..yes, 'cause I'm popular..iaf..det blev en Mexburgare från Spanjoren..igen..

Satt där och mumsade i godan ro...då börjar Seinfeld-sketcher poppa upp ur huvudet (varför kan det inte vara sexuella fantasier om den läckra, lite tillknäppta affärskvinnan strax bredvid som vanligt folk?)..speciellt dyker det upp avsnittet där George bestämmer sig att göra tvärtemot sina instinkter och det funkar...I'm unemployed, I live with my parents..would you like to go out with me?..eller vad det var han sa..

Betyder det att jag också borde göra så? istället för att sitta tyst och stirra åt något annat håll..ta en chans och se vart den leder (Hej jag heter Jerker, jag är pank, har du lust att bjuda ut mig på en date?)..eller kommer jag sluta som det där psychot som bjuder ut alla tjejer som nästan tittar åt hans håll?

Jag blir Jerk, the perv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback