Kvantitet betyder inte kvalitet...

Det är för sent för att skriva något vettigt..jag borde ligga och sova nu..så det inte blir som tisdag igen..en traditionell tisdag..gled in på jobbet kl.11, lunch framför datorn..kycklingsallad..och så jobba alldeles för länge..hatar när det händer...

Idag..okej..kom in till halv tio..kunde varit en timme tidigare, men sängen drog mig tillbaks hela tiden..hade jag vetat hur kallt det var hade jag antagligen inte kommit upp alls..

Fick fan använda mössa, handskar och halsduk för första gången den här vintern..ja, bortsett från bandymatchen då..då hade jag väl handskar iaf..hoppas kylan försvinner snart..

Tvättid kl.21 på kvällen är ganska värdelöst...hinner/orkar inte stryka när jag är klar..får se hur orken är imorgon..

Näe...vore det inte för mitt megaego skulle jag inte ens publicera det här inlägget, men allt för att få det att se ut som om jag är aktiv på bloggen..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag måste absolut ingenting! Jag är ung =D Men det är alltid skoj med utmaningar och experiment.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback