Så många, så lite tid..

Idag, 12 februari, skulle Nalle fyllt år..eller hans kennelnamn var väl Skogskompis Ville tror jag..jag skulle ha haft en bild här, men upptäckte att jag inte hade någon i datorn och äger ingen scanner heller..Ni får tro mig när jag säger att han var vacker..en otroligt vacker Gråhund..

Har en bild på min byrå som jag hittade i mitt föräldrahem där man riktigt kan se hans typiska blick..jag förstorade och gjorde några kopior som jag gav bort i julklapp samma år som han gick bort..han är riktigt saknad..

När blir stor vill jag också ha en gråhund..om nu inte miljöpartiet tycker att rovdjuren är det enda som ska finnas utanför tullarna..

Abe Lincoln har också födelsedag idag...K på jobbet...och Mange the mailman...Mange blir riktigt gammal..33..Captain Hangover är ett annat smeknamn på honom..måste nog hem till byn någon gång och festa med honom igen..tror jag är hans alibi för att få gå ut ibland..du vet Jerker är så sällan hemma..kan vi inte få...

Även supersöta Alexandra Dahlström fyller år idag...känns som om det var igår jag upptäckte min förtjusning för henne..kan iofs ha berott på sällskapet också..jag och Musse tittade på Fucking Åmål på Malungs bio..scenen när de går ut från toaletten har etsat sig fast i minnet..Musse blev så hissig av vad de skulle göra och jag blev kär...som vanligt var den inte besvarad..men men..

För övrigt fyller Mats Sundin år imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback