Fan vad kul det är att leva..

Vi vann tävlingen..såklart..utan hjälp från mig...i princip..

Puman från Ösmo..blev jättefull..pussades vänskapligt och hon bedyrade sin kärlek till polisen..ssamt visade på ett..nästan..pubertalt sätt (började fundera varför..nästan som om hon var kär i mig=)...sen blev hon skapligt dragen..och han drog...hon också...ledsen som satan...

Tycker inte om det..Puman önskar jag all lycka...seriöst...jag vet...hon kanske är den vackraste jag delat säng med...men....jag är större än så (jo..vi har sett dig i helkroppsbild)...om hon mår dåligt...mår inte jag bra...hoppas bara det var för mycket alkohol...

Kan ju ha varit det klassiska...lite för full..lite för känslig..har själv varit där..hon är nog tillbaks imorgon..i värsta fall säger hon det...tar på sig masken..kliver ut och,,,efter ett tag blir det väggen..igen..

Fan...det måste bara varit för mycket alkohol...

En annan notering...Tracy o Töbin fick inte vara med om den underbara promenaden Götgatan ner..de tröttna vid Medis och tog taxi ut i förorten..

Jag? Njöt av promenaden hem..sen bröt jag mot ett av mina nyårslöften..ja alltså fjolårets..har inte klart med de nya än..

Jag har inte nämnt henne, men..hon har påverkat mg sen jag var 13...nu försöker jag desperat få henne att besöka mig....trots att hon är upptagen...när jag var som surast sa hon att "i ett tidigare liv fick hon mig dödad..vi hör ihop"..nu har jag slutat vara sur...längtar mest..kommer inte hända...hon är som sagt upptagen...

Vill bryta...upp till henne nu..hälsa på eller bryt!!!!

När jag vet blir det nya löften..

Jo, det var kul ikväll...

"Så varför ligga här själv varje natt
När du kan ta på mig som ingen annan kan"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback