Och priset årets gnagare går till..

Det var så kul att saxa att jag fortsätter..Detta är från City Onsdag 17 januari:

God morgon Stefan Gråhns, 24 år, AIK-forwarden som stängs av två matcher för att "betett sig oillbörligt mot domaren"
Vad sa du?
- Ingenting. Jag blev bortbytt vi en tekning och frågade varför, tre gånger. När jag inte fick svar sa jag "är du dum i huvudet?". Skakade på huvudet, klappade klubban i isen som applåd och sa bra, bra. Sedan slog jag klubban i plexiglaset och gjorde tummen upp.
En match är avtjänad. Nu missar du Bofors på fredag?
- Ja, det är parodi. Slår du klubban i nacken på någon eller kör på någon fult i ryggen så får du knappt två minuter. Ruskar du på huvudet blir du avstängd två matcher.

Jag var själv väldigt gnällig som hockeyspelare, men...tja..vad säger man..jag har iofs alltid tyckt att Solna-tattarna saknat sjukdomsinsikt (håller man på AIK så..)...men det här var för roligt...Va sa du? Ingenting..jag bara frågade om han var dum i huvudet..slog klubba i plexit...jag storknar nästan..

Han kan fan inte säga att han inte gjort något och sen vara så korkad att han erkänner det han gör..dags för munkavle ute i Solna kanske..

Nåväl, kanske inte så roligt för de som inte bryr sig om sport, men..va fan..någon av er har väl sett en match någon gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback