Ensam igen..

Utekvällen skar sig..ingen tycker om mig..och jag ansträngde mig riktigt hårt..Pitan är i Riga (hade det inte varit för nattens äventyr här på Söder hade jag varit avundsjuk), Henke Curling svarade inte..ja, så frågade jag Susfu på msn också..no luck at all

Vilken sopa..jag kunde ansträngt mig lite till..finns väl åtminstone 10 nummer til jag kunde försökt..menmen..jag behöver verkligen en "dålig" vän..en sådan som drar mig ut på uteserveringshopping..en sån som nattbadar på Långholmen..en sån som inte räknar svingarna...men, nejdå..jag ska sitta hemma och tycka synd om mig..

Enda problemet nu är maten..gå ut på restaurang som ett ensamt mobbingoffer känns inte som mitt förstaval (räcker med att jag ska gå på bio som ensamt mobbingoffer imorgon eller på måndag..)...laga mat har väldigt låg prioritet...jag har ju semester..igår åt jag pizza..Läckergrillen eller Donken..vilka svåra val jag har här i livet..all denna tvekan hade jag sluppit om någon velat gå ut med mig och reta levern..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm? Reta levern..inget annat då? Attans hade hoppats på nåt annat roligt ;)

2007-07-29 @ 12:29:46
Postat av: Jerk

..näe..blev ju inte ens det..blev The Break up och sedan Piraterna av Karibiska Sjön del 2..sen sova..lite chips också..riktigt lugn och tråkig lördagskväll..

2007-07-29 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback