Fan vad livet är härligt ändå..äntligen lite flyt..

Just nu är en granne jävligt billig..
-yrsäkta, jag trodde jag hade bokat tvättstugan och gick in utan att kolla..(läses med nån utländsk accent).
- Nej, se här, det är jag..
- oj
-Va fan har du redan startat maskinerna?
- Ja, klarar du dig?
- Jag måste väl..*mutter mutter*

Förbannade jävla idiot...nu fick jag boka ny tid..imorgon kväll..men roligt då..

När jag gick hem från jobbet ikväll shoppade jag ett par jeans..köpte en skjorta på lunchen..hämtade ut min biljett till Bajen-Kalmar..livet kändes ganska bra..

Sen kom jag hem..av någon jävla anledning började jag bli yr..sådär att det bara snurrar när man reser sig för häftigt..åt något äckligt..sen förstörde grannen kvällen..på med punk på högsta volym och diska..

Nu..nu är jag fortfarande yr och svettas som satan..magen vill inte vara med..det bådar inte gott..jävla skittorsdag..jag får fan inte ta en sjukdag..jag har inte råd med det...

Näe..ska lägga mig på soffan nu..se om det blir bättre..om inte annat marinerar jag väl den i svett..

Det var säkert de där äckliga Scan "Må gott" grillkorvarna..ja, jävlar ja..må dåligt får de döpa om skiten till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback