Jag, jag, jag...

I natt skulle jag skriv ett tänkvärt inlägg igen (ööh igen?), men webblogg var fucked up så det fick vara...nu ligger jag på sängen som någon annan Carrie (förutom ett tajt linne som visar hur stora mina bröst är då..), men har ingen lust..

Jag gick plus på Black Jacken igår..flera hundra...jag drack öl..jag sjöng med i Packet-låterna som Fredda trubadurade...jag pratade med Ankan (20 år..hon hade flyttat från Malung..hon var på nån efterfest ifjol..)..jag talade med en gammal klasskompis storasyster (jobbar på bank i Luxemburg..är singel..)..jag gick hem utan efterfest..blev sur..skickade ett par fylle-sms (sorry Susfu)...nu ska jag öppna en öl och vänta på att lillebror kommer tillbaks från tandläkaren, så han kan leta fram ett cykellås till sin postcykel, sen ska jag susa ner till centrum och äta frukost..

Jag köpte en chipspåse och en halvliter cola att ha till frukost..inatt när jag kom hem åt jag upp en chipspåse ch drack en halvliter cola..jag behöver en hushållerska...jag måste dricka öl..jag har helt enkelt inget annat hemma..stackars mig..

Vad ska man egentligen behöva göra i den här världen för att få sig ett skjut??

Kommentarer
Postat av: Susfu

Du är förlåten! :-)
Inte genom att ligga hemma och tycka synd om sig själv eller på kastrullfull så att man inte kan prata med flickorna ;-) Bara ett tips.
...Från en som får ligga alldeles för ofta :-|

Postat av: Jerk

Men det är ju min stil? ;)
Hm..men mig ville du inte hälsa på *mutter mutter*
:)

2007-07-20 @ 12:41:43
Postat av: Miss E

Åk utomlands - där brukar man ju få ligga har jag hört (och märkt). Varför tror du jag sticker till Cypern liksom? ;-)

2007-07-20 @ 12:53:17
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Jerk

Du sticker till Cypern för att slippa mina sliskiga kommentarer en vecka? ;)
Den dag jag lär mig att raga kommer jag nog att få ligga tills dess får jag gå med dessa valkiga händer..

2007-07-20 @ 13:11:46
Postat av: Andréas

Ta det lugnare med spriten, så löser det sig ;)
Ha det!
// A

2007-07-20 @ 15:15:59
URL: http://andreask.blogg.se
Postat av: Blue

Du har hört en del sanningar här och nu...
Kastrullfull, hahaha Susfu, klockren beskrivning av ett tillstånd.
Jag tror de har en liiiiten poäng iaf.
Tjing tjing

2007-07-20 @ 18:06:13
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Andreas: Cissi..hon heter det..men jag har haft skönt med alkoholen idag..från första början faktiskt..apropå inget..AA firar 20 här..min mor var nog ingen bra..man ska vilja sluta dricka..
Blue: Vestmyr..1 barn, singel...och de vackraste ögonen..hon är så vacker att jag inte ens fyllringer henne..jag törs inte.. :)

2007-07-21 @ 02:47:20
Postat av: Andréas

Aldrig sagt att du ska gå min väg. Bara att du själv skriver att det blir mycket ibland :)

2007-07-21 @ 08:18:22
URL: http://andreask.blogg.se
Postat av: Jerk

A: :)..ibland blir det det..ibland blir det lite lite..
Blue: finns inget att gratulera än...vet inte vad hon vet..

2007-07-21 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback