Kanske min tristess är ett undantag?

Ja...jag vet..det är knappt att mina problem kvalar in som I-landsproblem i jämförelse med andras problem..allt jag har, har jag alltid mindre av..jag är någon sorts light-variant av allting i livet...

Jag har light-ångest, jag odlar den lite lätt när jag känner för det..bara för att jag inte ska må för mycket light-bra..

Jag har light-fetma..jag går upp 10 kilo..nästa jag möter har gått upp 20..

Jag har light-lön...jag kommer aldrig tjäna så mycket att jag blir intressant pga det..

Jag har light-sportintresse..varje gång jag går in på Bajen-forumet slår det mig hur mycket seriösare de tar sitt intresse för Bajen..och jag sitter ändå och tänker på Bajen varje dag..

Jag har en light-personlighet..den kommer heller aldrig vara så intressant att jag träffar någon pga det..hade jag iaf inte haft någon sorts light-status kanske jag ändå hade haft chansen att en dag träffa någon...

Jag har ett light-utseende..jag är inte vacker, men jag är inte heller det fulaste som vandrar på denna jord..

Jag har ett light-självförakt..ett tag trodde jag att jag iaf kunde plocka hem den här delen av mig som äkta, sen möter jag människor som är söta som socker och ändå hatar sitt utseende och jämför sig med världens tjockaste människor, för att sedan spy galla över sig själva när de egentligen är så fantastiska att jag blir light-avundsjuk på dem..

Det finns en kategori som jag kanske klarar av att inte vara light i..det känns som att jag inte är light-sexuellt frustrerad, men jag vet inte..antagligen sitter det ett flertal personer just nu och darrar av frustration..skillnaden är att jag skriver om den jämt och ständigt..

Allting jag någonsin gör och andas gör jag light..jag är medelmåttan personifierad..ingenting jag gör eller säger klarar av att mätas mot någon annan utan att jag bara blir en artificell light-produkt som ingen egentligen tycker om, men ändå väljer ibland för att de är bättre för dem att få mindre av någonting...å andra sidan nu med GI så är det inte längre någon som väljer mig..

Att de vanligaste etiketterna som klistras på min personlighet (förutom deprimerande då..) är snäll och trevlig bevisar bara min tes...jag är light-produkterna...väldigt lite socker, inte så mycket fett och ingen substans what so ever..

Kommentarer
Postat av: S

Gud så ledsamt att tänka så!

Postat av: Blue

Och du har ett lightjobb... för du ramlar ju ändå in varje dag... :)
Haha nä men allvarligt.... så illa kan det väl inte vara?
Jag vet en sak du INTE har i lightvariant.... svadan. Hihi

2007-07-08 @ 18:57:51
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: MyyZz

Hmmm light i sängen oxo?

2007-07-08 @ 21:27:26
URL: http://blogg.myyzz.nu
Postat av: Jerk

S: Självinsikt kallas det, nu återstå att se om jag har verktygen att ändra på tillvaron..
Blue: mja..ok..svadan, men substansen i svadan ;)
MyyZz: Ingen aning..det finns ingen nu levande varelse som kommer ihåg...men troligen..

2007-07-08 @ 21:39:11
Postat av: gina

Jag vet inget om dig men något som är uppenbart när man läser din blogg är att din fomuleringsförmåga än över det medelmåttiga.
Dessutom, det är rätt så behagligt att vara medelmåttig för genierna är alltsom oftast galna..

2007-07-09 @ 01:37:00
Postat av: Jerk

näe Gina..be Vonsan komma tillbaks istället, hon skriver bra..

2007-07-09 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback