Sexuell frustration, dag 346

När går du på semester då? Ska du göra något särskilt?
De två vanligaste frågorna jag får just nu..det är iaf lite mer action på jobbet än förra veckan, men å andra sidan så hade det räckt om jag jobbat 1,5 dag förra veckan för att göra alla uppgifter som landade på mitt bord och jag hade ändå haft tid med att ta mina timslånga luncher då jag strövar omkring lite i Kista galleria och slötittar på kläder och mobiltelefoner (jag har i princip bestämt mig för att köpa en ny..efter tre år..nu återstår att se vad det ska bli...har två favoriter..)..

Mina svar är: i augusti och så två dagar v.29, då jag ska upp till byn och sitta i öltältet (det är dansveckan hemma då, ni såg väl gårdagkvällens reportage i packat och klart?)...näe, inget särskilt..ska nog bara upp till godset och ligga på kökssoffan..skjuta lite på skjutbanan också...

Det svar som nog kommer bli sant snart är..åka till Tyskland och gå på bordell..
Min frustration slår nya rekord..jag tittar ner i varje möjlig urringning jag ser, jag smeker varenda ben med min blick oavsett ålder, 15 eller 70..allt emellan är intressant och jag känner vilken ful äcklig gubbe jag verkligen är, men det går fan inte att hindra..det är hopplöst..jag är verkligen så hemsk just nu (det kommer säkert en tid när jag inte är det, typ 77 och ligger för döden..)..

Men nu..nu..precis nu är det enda jag kan tänka på lättklädda tjejer med urringningar och korta kjolar..allt som försiggår i den här hjärnan kretsar kring det..tänker jag på fotboll tänker jag på tjejerna på östra som stod i bajen-linne mot IFK förra veckan, tänker jag på jobb så..eeeh..jag tänker inte på jobbet..eller jo..jag ser urringat framför mig då också...hjärnan är överhettad och jag skulle behöva solglasögon på mig dygnet runt..hade det inte varit för att jag tycker det är fjantigt att ha på sig dem i tunnelbanan hade jag definitivt haft det...sen om det hjälper vet jag inte, för skallen vrids 180 grader så fort jag ser en urringning..

Jag ser egentligen bara en väg ut ur det här..vi måste starta en insamling så jag har råd att göra mig kvitt denna sjukdom...någon som är sugen att donera lite?
Känner ni att pengar kanske ni inte har, men ändå vill hjälpa till går det bra att donera era kroppar (för manliga läsare uppmanas att ni istället donerar era sambos/flickvänners/systrars/mödrars (eller liknande) kroppar), jag kan även tänka mig att ni bara lånar ut dem en vända, var inte oroliga det kommer inte göra ont och är över väldigt snabbt.
Förnedringen som det innebär blir säkert lindrigare om ni tänker på att ni kommer till himlen för er goda gärning...

Kommentarer
Postat av: tk

Sen sliter det så lite.Men för allt i världen akta nacken. Sex med en sträckning i nacken är inte mysigt.

2007-07-03 @ 17:13:52
Postat av: Blue

Tack för dagens hjärtligaste skratt....
Den om hur du på ett väldigt fint sätt avböjer dig dina manliga läsares kroppar.

Postat av: Cliff Hanger

http://www.forhonom.se/

2007-07-03 @ 21:32:37
Postat av: Jerk

tk: det är nog ingen fara för min del..vad gäller sexet menar jag..
Blue: ja, men tack då..jag menar allvar ;)
Cliff: nja..nog är det bättre med den riktiga varan..tror jag..minns inte riktigt längre..

2007-07-04 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback