This is the best vacation-day..so far...

Vaknade redan halv tio - Bra
Sumpade en timme vid datorn - Mindre bra
Vägde mig (91 kg, tyngst på 8 år) - Riktigt jävla dåligt
Åkte pendeltåg - Intressant
Satte in alla småmynt, 3908 kr - Bra
Var på vägverket för att förnya körkortet - Duktigt
Tog kort där trippelhakan inte syntes - Photoshop-bra
Blev bjuden på 40-årskalas - Smickrande
Åt oversizelunch på Kungshallen - Kunde varit sämre
Såg Simpsons på bio - Roligt
Gick Götgatan ner - Sportigt
Fastnade på rea, bajenprylar - Kul
Köpte hoodie till mig - Mindre än halva priset-bra
Dotra får tröja, keps och svettband i födelsedagspresent (bara 180 kr) - Så jävla bra
Köpte grönsaker till salladen jag ska göra - Nyttigt
Tittat på tv - Lojt
Ringt dotras mor för ev. helg i augusti med dotra - Inget svar än
Ringt dotras mor för fler presenter till dotra - Måns Zelmerlöv, vad har jag gjort för fel i min uppfostran?
Ringt lillebror - Ingen rast, ingen ro på godset
Skrivit dåligt inlägg - Normalt
Gråtit över kontoutdraget - Inte än, snart
Inte bestämt mig för om jag ska gå på 40-årskalas eller Billy Opel - Veligt

Hygglig start på semestern..imorgon är det tvättid..lite sämre, men men..40-årskalaset stör..jag velar som fan..kul att gå på kalas..drygt att åka till Malung..vill gå på Billy Opel..vill egentligen helst ligga på soffan, men lillebror försöker tvinga mig att måla gäststugan..tänkte fredag-lördag för det..hinner jag då ens på kalaset?...måste bestämma mig snart..

Kommentarer
Postat av: Anonym


Lägger min röst på kalas.
Kalas går före typ allt.

Postat av: S

Det låter skoj :p jag åt på texas burger i kungshallen. Mmm. Gott. Du borde prova. Inte så nyttigt kanske, men vafan, vi kanske dör imorgon.

2007-07-31 @ 10:42:10
Postat av: Jerk

Miss UD: Men, det fuckar ju upp min semester också..då får jag typ 2 dagar i rad som max på godset..nåja..ska bestämma mig inom ett par timmar..
S: Stod i den kön ett kort ögonblick, sen gick jag till Chopsticks istället..lite nudlar..som jag äter så dör jag någon gång i eftermiddag :)

2007-07-31 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback