Det är viktigt med rutiner...

Härligt väder...jag ska på fotboll om 2 timmar..och regnet öser ner..det här kan sätta stopp för min promenad över bron om det inte slutar snart..och hur ska det då gå?
Rutiner är viktigt..samma tröja som vanligt, halsduken, sitta på sektion L och så 1 grillad med bröd & 1 kokt med bröd på Läckergrillen..

Senaste matchen på Söderstadion satt jag på sektion M och jag höll upp halsduken när jag sjöng Just idag är jag stark...2 saker jag normalt inte gör..vilken av dem som var fel vet jag inte..

Men jag vet att sist jag åkte t-bana till Söderstadion förlorade Bajen mot Örgryte..fast det kan lika gärna vara för att jag satt på västra med dotra..svårt när man avviker från rutinerna att veta var det gått fel någonstans...jag hoppas regnet slutar så jag slipper fundera över det..

Nu drar jag mig hemåt och laddar med lite magsår, som vanligt, byter om och sitter på plats lagom till uppvärmningen börjar..det är viktigt med rutiner..

Kommentarer
Postat av: gina

Hehe, idag gjorde du nog ALLTING precis rätt, eller? ;)

2007-06-27 @ 22:40:25
Postat av: Jerk

Faktiskt inte..jag skippade att gå över bron i regnet, men i övrigt följde jag det perfekt..så nu vet jag..det är sektion L som är viktigt..inte promenaden dit..fast jag gick hem iaf :)

2007-06-27 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback