I köm fro Malung

Jag är stolt över att vara från Malung idag..för er som inte lyssnar på radion har en polis från Malung varit ständigt intervjuobjekt i ekot..

"Det som är mest beklämmande är nån där nere i stockholm, som vi säger då, ska bestämma hur vi ska klä oss"

Jävla bull..så säger ni inte alls..ni säger nån jävla 08 som aldrig tagit ur en älg alternativt en jävla fjollträskbo som bara sysslar med en massa bögerier.

Enda gången ni säger "där nere i Stockholm" är när ni är med på radio..nästa helg reser jag till kommun, då lär jag antagligen få höra alla alternativ + 1 till..eftersom jag kommer vara i Sörsjön kommer jag få höra "Je håttå Malungskarär" (jag hatar Malungskarlar)..

Varvid jag svarar "Men, jag bor i Stockholm jag"..så har jag helt plötsligt blivit den värsta kombinationen som finns i detta land..åtminstone för Sörsjöbor...

Det ska bli kul..ska se om jag inte kan hitta någon tall och hångla upp också..

Kommentarer
Postat av: Olle

Du lär full bruk ä da tatzä (^) yvvy "o" iställ fö prickon ôm ä skâ väl mâlungsmål, harn? ;-)

2007-06-20 @ 21:45:11
Postat av: Jerk

jo, det är sant...fast när jag vaknat upp ur kontorskoman och insett det orkade jag inte ändra.. :)

2007-06-20 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback