Vem fan kom på att solen skulle skina under arbetsdagen??

Det finns inget som kan få mig motiverad att jobba en dag som denna..ändå sitter jag här..och lär bli sittandes i flera timmar till..för när min tanke om att flexa ut tidigt idag slog mig kom jag även på att jag tog flexledigt i fredags utan att ha så mycket plustimmar i flexbanken..så jag ligger på minus igen..skulle behöva gå en 25 timmar plus den närmaste månaden så jag kan koppla av sen..

Jo, trots omotivationen lyckades jag komma i tid imorse..nu vill jag bara sitta vid en uteservering, dricka en kall öl och titta på lättklädda flickor...efter nog många öl glömmer jag att jag är mongo-fetto och börjar på allvar fantisera om att hooka upp med någon av de lättklädda...

För nu känns det bara hopplöst och frustrerande..tar på mig det finaste jag har, men känner mig ändå fet och misslyckad..och det är försent nu..sommaren är här..nästa år kanske..min enda räddning nu skulle vara ett besök på stället som heter fettsugningskliniken...och de pengarna saknas..

Borde ta tag i ett par grejer på jobbet så kanske jag kan lajja omkring senare i veckan..märkligt att det ska vara så svårt..det faktum att det här stället tvekar om min lönehöjning gör kanske sitt till..de skämta med mig? Jag begär inte ens en skälig höjning..då hade jag begärt dubbelt så mycket..

Fast den största anledningen är nog vädret...och att jag var ledig i fredags..minisemester..jag reste någonstans och roade mig..det brukar inte vara bra för min arbetsdisciplin..det är som att låta mig ha sex en gång..då börjar jag tro att livet ska vara så..att det inte bara ska vara jobba och sedan isolera sig framför tvn..nu tror jag att livet är kalla öl på uteserveringar, tjejer i kortkort som vill roa sig med mig...suck..

Åh...kortkort och kalla öl...det är kärlek..en Bajentatuering på det så..

Nähä..ska försöka ringa den däringa kunden kanske eftersom L inte kunde tyda sina anteckningar riktigt (suck) och inte heller går det att förstå vad hon plitat ner när hon renskrev det hela..en gissning är att det också är min kund detta så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback