Lite mer kontaktannonser och jobb..

Fredag klockan är över sjutton..dags att gå hem..inte sist den här gången..sitter nog en 5-6 stycken kvar fortfarande..

Lite summering...jag kom in kvart över åtta i morse..så jag lyckades att komma innanför flextiden en hel vecka och förutom tisdagen så kom jag innan min "idealtid" också..rent flextidsmässigt har denna månad varit strålande..jag gick 11 timmar plus och går in i april med endast två timmar minus..planen är att utrota dem på mina tre dagar nästa vecka..sen kan jag börja ta ledigt igen...

Veckan i övrigt var ganska lugn..iaf början..på onsdagen kändes det att något var på gång och igår var det kö till skrivbordet..
Idag har det varit halvmycket..möte med chefen..det där fixar du före excelkursen..mja, har börjat iaf..avtackning för Håkki...VDn drog upp en hel del kul som hänt under tiden..han citerade mig också "Håkki är ovanligt strukturerad för att vara så förvirrad"...tog upp när han försökte langa sprit på kontoret..billig smuggelsprit..inför hans 30-årsfest..internetleveransen kom försent, så han hade ett rejält lager..han la upp listan i en excelfil, öppnade en egen mapp under products på servern och kallade den PSPRIT..sedan skickade han ut ett mail till hela kontoret där han uppmanade oss att köpa hans överblivna sprit..HR-chefen blev knallröd i ansiktet och kallade genast in honom till sig...

Shit, måste komma ihåg att hämta ut matchbiljetten för Bajen-TFF...inte glömma..

Helgen blir...tråkig..fan inget kul att se fram emot..tvätt, träning..borde nog dammsuga och städa badrummet också..ååh..behöver en sambo (läs hushållerska)..var finns dem nu för tiden? De som håller ordning i hemmet samtidigt som de gör karriär så vi har råd med utlandsresor, vindsvåningar på Medis, säsongskort till Bajen..de viktiga grejerna..

Borde kanske skriva det i min kontaktannons...

Överbliven 32-åring söker dig kvinna som tycker om att hushålla och göra karriär, samt gå på Bajens matcher. Sex förväntas minst en gång om året, i övrigt inga krav på ömhet..

Den kanske funkar?

Dags att gå hem och laga till lite älgbiff med potatisklyftor och rosépepparsås..att avnjutas ensam med ett glas mjölk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback