Die young, stay pretty..live fast, 'cause it won't last...

Jobbar hemifrån idag..går förvånansvärt bra (ja, jag vet..jag bloggar en snabbis nu, men annars har jag varit disciplinerad..)...jag har Eurosport på (damtennis) och på stereon snurrar Blondie..på datorn skrivs det in materialdeklarationer i Matilda (erkänn, ni vill ha mitt jobb?)..jag började jobba redan halv åtta imorse (nya tider nu när jag går omkring och tror att jag är en viktig person)..om en timme är det lunch (någon sugen att henka?)..

Tyvärr har jag som nybliven säljare drabbats av fenomenet tidsoptimism, så för att hinna klar materialdeklarationerna måste jag jobba ca 10 timmar till..alla i kör nu: SUCK...och det är ingen idé att ta med sig ett par tillbaks till jobbet..jag får aldrig tiden att vara ifred där..om min disciplin behagar att hänga med hela helgen får jag helt enkelt göra dem då..fast jag tror jag kommer jobba till runt 18 idag..mitt planerad besök ställdes in så..

Ska kanske göra ett ryck innan lunch då..måste skriva upp allt jag ska handla och ärenden jag ska göra också..

Ny rapport följer när jag har blivit nog uttråkad

Kommentarer
Postat av: Blue

*sjunger* Go Jerka go, go.... Go Jerka go, go... Jerka B Good

Du har inte tröttnat än? På att jobba hemifrån??
Hahaha

Postat av: Jerk

nej för tusan..eller jo lite..är rysligt festsugen, men jag tänkte slänga ihop en materialdeklaration till..sen ger jag mig och förhoppningsvis får jag dricka öl då..

2007-05-11 @ 17:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback