Ligger jag vaken halva natten igen sjukskriver jag fan mig..

Tillbaks från min tur till Miatorget..givetvis passade 4:an på att inte gå till Södra station, så Jerker med världens sämsta  lokalsinne fick försöka hitta dit på känn..gick strålande bra..

Drack lite vin, rökte lite vattenpipa..blev beskylld för att låta som om jag kom från Västerås..igen...

Hade trevligt..fast jag uppträdde säkert som om jag var på en påtvingad släktmiddag..som vanligt..
Fick höra att vänsterhänthet och lockigt hår är defekter..hur mycket skit kan det lassas på mig innan jag välter omkull..

Huvudet värker skulle behöva 8 timmars sömn, men så blir det inte..hoppas jag slipper ligga vaken till halv fem den här natten och fundera på hur snabbt ekorrhjulet snurrar..känns som om det snurrade ovanligt snabbt helt plötsligt, men känner jag mig rätt är det snart borta igen..

Jag vill supa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback