Och imorgon är det måndag..

Det är något märkligt med mig och dygnsrytm..trodde verkligen jag skulle ha den fixad vid det här skedet i livet...icke då..satt uppe till 4 i natt..nykter..såg på Den Engelske patienten..svårt att förstå att vi var tre grabbar som gick och såg den på bio (ok, det finns bröst i den,men..)..sen krånglade jag lite med datorn..

Klev upp redan tll kl.14..bra jobbat Jerker..ingen risk att du ligger och vrider dig till kl.3 inatt nu..suck..

Krångla mer med datorn och nu är det officiellt..jag är en idiot..eller det är redan en vedertagen sanning..jag är även en idiot när det kommer till datorer..har nu lyckats göra så att jag måste välja XP när jag startar datorn och inte installations-cd:n...bra jobbat Jerker..insåg också att alla mina word-filer verkligen är borta..hade ett litet hopp om att jag skulle ha dem på cd..icke då..synd..mina patetiska kärleksdikter till den 19-åriga balettdansösen är för evigt försvunna..hela världen gråter..

Mina bilder från Söderstadion på dotra är också borta..det gör nog mest ont..det och Malte-spalterna..och kom inte med något "skyll dig själv som inte sparat dem på en cd.."..jag är väl medveten om hur korkad jag är som tror att en dator ska fungera utan att krascha..att något jag lägger tusentals kronor på inte ska vara uppbyggd av buggar och ologiska luckor..

äh..tänkte skriva om min dag, men jag inser att jag har inte gjort något..tittat lite på hockey-vm, diskat och lagat mat..ljuvligt god älgbiff..mör som smör...se tonårsdiktaren i mig vill komma ut..får kanske göra en insats och se om jag kan komma på vad jag skrivit och göra det ännu sämre..

Århundradets deckare om Miffo, från landsbygden, är också borta...nåja..jag kom aldrig fram till deckardelen av det hela..bara en trist förfest som inte ledde någonstans..och det tog mig bara 10 år att skriva...eller ja...jag hade väl inte skrivit något på 5-7 år tror jag..tycker fortfarande att inledningen var lysande..fast nu får ni aldrig se den..sen efter nån sida kommer jag till förfesten och då slog skrivkrampen och fantasilösheten till, så jag hade redan gett upp det hela..

Nåja, borde kanske göra mitt jobb och ringa upp en potentiell styrelseledamot..trist och jag hatar sånt..men men..jag ska lära mig att säga nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback