Vonsan, Vonsan ge oss en sång..

En av de bloggar jag läst längst av alla har helt plötsligt försvunnit..eller ja..det var nog en vecka sedan..jag reagerar lika snabbt som vanligt..

Jag saknar henne...hon var alltid brutalt uppriktig om mitt kommande sexliv (ge upp, du kommer aldrig få något igen), hon satte mig (eller ja, stjärntecknet mitt..Vågen) näst längst ner över potentiella partners..

Hon skrev en juldikt till mig..
(In all fairness..hon fick en alla hjärtans dag-dikt av mig..)

Hon hade en grymt rolig humor även om jag inte riktigt delade hennes förtjusning i Jesus eller hennes fascination över snoppbilder..i sanningens namn så visade hon upp någon tuttbild då och då bara för min skull..hon hade hjärtat på rätta stället (vänster) och en begynnande 40-årskris..

Hon jobbar för mycket, om det är därför hon har försvunnit vet jag inte..fast det känns som om en vän tagit adjö..snart vänds det till vrede..jag trodde det var förbjudet för bloggare att bara sluta sådär? Vad har hänt egentligen..var är självlocken? Det kan inte vara köket iaf..

Vonsan kom tillbaks..jag lovar att inte göra narr av din ålder (allt för mycket), jag kan till och med byta stjärntecken till skorpionen och döpa mig om du bara återvänder till cyber..
(mm..ok..jag kanske inte döper mig..att vara hedning ger en liten extra touch till min personlighet..)

Gina saknar dig också!!

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Ja, jag har också bittra erfarenheter av att bloggpolare bara försvinner. Såna vars bloggar man följt mer eller mindre dagligen. Det borde vara kriminellt att göra så. Man måste ju förvarna först åtminstone. Så att folk får ta farväl.

Postat av: Jerk

Surt sa räven.. :(
Precis..helt plötsligt bara borta..hade hon förvarnat iaf så..

2007-05-05 @ 13:40:44
Postat av: tk

Tycker också att hon kunde ha förvarnat.
Nu står man här med brallerna nere och undrar vad som hände.
Får följa dej lite högre nu då istället för att smyga omkring.

2007-05-05 @ 15:46:15
Postat av: Jerk

Yup..du är välkommen till min blogg..det blir nog färre snoppbilder och mindre snack om Jesus, men alliansen får sig ett nyp då och då ;)

2007-05-05 @ 16:31:40
Postat av: gina

Jag har svårartad abstinens redan, saknar t.o.m. Jesusbilderna :)
Hennes blogg var unik, verkligen.

2007-05-05 @ 22:33:39
Postat av: Vonsan

Nämen! Min favorit bland vågar! Älskade vän, bara den här helgen har jag jobbat 16 timmar övertid och då har vi inte kommit till söndag ännu... så jag liksom fick ett frispel och bara la ner.. en massa saker... i en tyst protest... Men jag tänker på dig ;o) och på tk. och på Gina. Och glöm inte att Jesus är med er :o) :o) KRAM!

2007-05-06 @ 00:50:33
Postat av: Vonsan

Sa jag tack för det fina inlägget? Ja, kanske nästan. Jag har precis kommit från... krogen undrar du? Nehej du. Från jobbet. Mm.... 00:35 var arbetsdagen slut. Nattinatti.

2007-05-06 @ 00:53:36
Postat av: Jerk

Ser du nu hur många som saknar dig :)
Kom hem vi börjar om igen..
Tänkte faktiskt att jag skulle skicka dig ett brev
Eftersom vi aldrig pratar, eftersom vi aldrig ses
Hur går det runt nu, bäste broder
Vad ser du längst där uppifrån tornet
Ser du allt, allt det där som gjorde oss till det vi blev..
Hoppas du har det bra och att jobbet inte slukar dig helt..vi bryr oss inte om Jesus är med oss..bara du är det :)

2007-05-06 @ 03:13:02
Postat av: Jerk

tack så mycket :)..om du scrollar ner lite ser du mitt senaste försök till dikt.. ;)

2007-05-06 @ 03:14:09
Postat av: gina

Vonsan, vi väntar.. hoppas du återkommer när det lättar på jobbet.
(Är faktiskt lite oroad över ditt tempo, det låter inte mänskligt som du håller på. Gå inte in i väggen, bara!)

2007-05-07 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback