Bara ett fån gör så mot sig själv..

Märkligt nog rakade jag mig trots allt idag..det dök upp en lucka strax innan kl.22...på med Moneybrother på hög volym och sen skrapa ansiktet..kom då plötsligt ihåg varför jag alltid rakar mig när jag precis duschat..

Det fanns ingen poäng längre med skäggstubb imorgon heller..till tisdag är den väl tillbaks något sånär, se blir jag antagligen tvungen att raka mig igen när dotra kommer..hon tycker tydligen att jag ska vara renrakad..de få gånger hon är hos mig kan hon gott få som hon vill..

Talade ju med hennes mor igår..hennes mor har fått plötslig separationsångest...ut ur det blå kommer "Hon kan ju flytta ifrån mig om 7 år"...

Då säger dotra "Jag ska väl inte flytta ifrån dig heller mamma"..

Dotras mor kom tydligen på att hon får välja gymnasie hur hon vill..och hon tror att dotra då skulle vilja bo i sthlm...är inte alls lika säker på det...å andra sidan, håller hennes Bajen-intresse i sig så är det väl inte omöjligt..åh vilken lycka..de år hon är relativt lätthanterlig ser jag henne högst en gång i månaden..när hon väl går och blir tonåring och hormonerna flyger åt alla håll då får pappa ta hand om henne..kan bli roligt det..

Vad jag sa när dotras mor sa så?
- Då får jag väl köpa två säsongskort då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback