Undrar hur många svordomar dotra kommer lära sig i eftermiddag?

Nu börjar nervositeten komma..ska alldeles alldeles strax byta om till matchoutfit...vore skönt om Bajen kunde vinna idag..ifjol var jag och dotra på Bajen-Örgryte...0-1 i 89:e minuten och ett par solglasögon åkte i cementen...

Det är jobbigt att sitta på familjeläktaren..man försöker och försöker, men till slut brister det och man kallar domaren för jävla sopa..sitter och muttrar om allt och alla..dotra ställer frågor som man borde besvara..vinn idag för i helvete, jag är lättare att umgås med då..ja har större tålamod med min dotters frågor..jag mår helt enkelt mycket bättre då...

"Från Södermalm kommer vårt lag
som spöar djurgården och gnaget varje dag
Å fanan vår är grön och vit
så ni ska passa er för vi är Hammarby"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback