"Det har blivit dyrt här i Schweiz"

Jag skrev igår om hur dyrt det var här i Norge...idag blev jag överbevisad om det..."Banken godkjenner ikke transaktionen"...jag var redan pank på fredag förmiddag...det har nu åtgärdats..huskontot har dränerats på ytterligare 1000 svenska...så det blir väl ca 250 norska...känns så iaf...

Annars vaknade jag med blodsprängda öron, snus i överläppen, snusrand nerför mungipan och huvudvärk..jag har aldrig varit sexigare...

Det är inte så farligt som det låter...hotellet har bokat en jävla massa pengar för mina tre nätter...typ 2/3 mer än kostnaden blir..

Nu favorit i repris...whisky på Minis hotellrum..känner mig väldigt lycklig just nu....

Tråkigt i Oslo? Antalet jobbsamtal...tre samtal på två dagar..om man drar med övriga samtal jag fått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback