Ikväll måste jag nog sälja min kropp..

..för att ha råd att stanna i Oslo mer än 1 natt...helt sjukt vilka priser det är...och jävlar vad jag förbannar mig att jag inte köpte ett sexpack öl till i tax free:n...helt sanslöst...åt en hygglig lunch för 135 norska...det är ungefär 1250 svenska kronor...

Min tröst är att det vimlar av vackra flickor i curlinghallen....det är omöjligt att välja...lyckligtvis är det ett italienskt lag med (skippern från OS med ett par nya...)...en där ser ut som värsta strandraggaren, så min chans är väl att någon stackare dricker ini helvete för mycket och misstar mig för honom...

Lustigt...eller mindre lustigt...min mobil har ringt 4 gånger sen jag kom till Norge...den senaste månaden fram till idag har den ringt färre gånger..som om alla vet att jag är utomvärlds...2 samtal från jobbet...samma person..jag förklarade hur dyrt det var första samtalet...fem minuter senare ringde han igen..det här lägger jag upp som plus på flexen..rejält...

Grabbarna vann första matchen mot just italienarna med 8-1...första orden när de kom upp till mig och coachen "Va fan gjorde ni i sjätte när ni tappade en poäng?", nästa ord "Hur fan kunde Mini slå den kort i sjunde?"...vi är väldigt positiva i ledarstaben...

Apropå det..jag är uppskriven som reserv i laget...om någon skadar sig får jag fan börja halta..det är bättre om de spelar med 3 än att jag dyker upp..

Fel av hotellet när vi kom fram också...bara singelrum...ganska skönt iofs..vi har fått lovat att vi bara betalar kostnaden för del i dubbelrum, men bor ändå själva...läge för att hitta den där fulla bruden på banketten på lördagen...

Pratat med Ulla lite..hon som spelar i lag Norberg...jag lägger ut signaler som ledig och villig...den enda som verkar lystra till dem är Henriette..hon vars barn jag ska bli far till..den lesbiska (för den som orkar gå tillbaks till förra hösten)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback