Betyder det här att jag ska vara orolig??

Precis innan jag gick hem idag satt VDn och småfnissade lite, sen sa han åt GKAM:en att komma dit..
- Hör här:
"- Du kommer få jobba sent som fan på fredagen och troligen länge på lördagen också..
- Men va fan, inte på lördag också (jag är ett under av lojalitet)
- Du, måste du jobba länge på lördagen ska du få en fin flaska whisky av mig",
sen skrattade de.
GKAM:en vände sig till mig och frågade:
- Men, lovade jag dig en FIN whisky?
- Det är lugnt, all whisky är fin för Jerker, replikerade VDn..

Kanske dags att lösenordsskydda bloggen?

Å andra sidan tyckte VDn jag skulle skriva om företagets nya produkter här på bloggen, så vi når ut mer på nätet..vet inte om mina tre läsare är särskilt intresserade av RF-don eller FO-kablar?

Shit, jag har ju missat fotbollslandskampen...Fan ta Lagerbäck om inte Max får spela..

Kommentarer
Postat av: Blue

Hehehe jaaadu...



Skriva om företagets nya produkter... räcker det med att skriva om dem... borde du inte lägga ut bilder också... MASSOR av bilder.



Eh, nä förresten gör inte det

Postat av: Jerk

okej, 1 av 1 är hittills negativa..får se vad de andra 2 tycker ;)

2008-08-21 @ 21:36:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback