Då har man ju allt..

Idag tittade jag på världens mest deprimerande film igen..Masjävlar...att kalla den komedi är som att kalla mitt kärleksliv innehållsrikt och omväxlande...jag sitter fan med tårar i ögonen i 1 timme och 35 minuter...
Det är inskränkheten hos de som inte flyttade, det är alla händelser och missunnsamheter och fan och hans moster..

En sann sak, när de som bor där gnäller över att man aldrig hälsar på, men va fan kom ner hit istället då..det är alltid den som flyttat som ska hälsa på...jag har snart bott på Söder i 4 år och jag har inte haft en släkting på besök en enda gång..närmast kom en av mina kusiner, men då hade jag inte flyttat in i lägenheten än, så jag kunde bara visa porten..

Det är klart, ska jag vara riktigt ärlig så tänker mor komma ner och hälsa på...eller ja, det var väl egentligen inte mig hon tänkt hälsa på, men hon hade tänkt bo hos mig..då tackade jag artigt (allt är relativt) nej...ha henne boendes i min etta, nej tack...behöva höra henne kliva upp och gå och röka på nätterna..näe, då får det vara..

Ok, skit i gnället då, faktum kvarstår Masjävlar är den mest deprimerande filmen i världshistorien och att se den en vecka innan jag åker upp på älgjakt är rakt igenom korkat..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

oh, jag såg att den gick på TV igår. Håller med dig att filmen ger ångest nånting hemskt. Vi titta på något helt annat jag och mitt norrlandsfrämmande. Kors i taket, för jag har verkigen besök hemifrån. Inte varje dag det sker du.







Postat av: Lillebror

Äh, vi vet ju att du jobbar med data! Och sen när händer det nåt intressant i tjockholm? Typ never :)

2008-08-31 @ 16:49:43
Postat av: Jerk

Blingis: Du hade väl mor din på besök den gången när du hälsade på mig och dotra från vädringsbalkongen, tycker det verkar som om du aldrig får vara ifred istället ;)

Lillebror: haha..här händer det väl alltid något intressant..det är ju här vargkramarna bestämmer hur mycket varg det ska finnas utanför tullarna, där de själva aldrig varit.. :)

2008-08-31 @ 19:51:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback