Det är lugnt, jag behöver ingen Echinagard..

Kände det redan igår..retningarna i halsen..idag har näsan börjat rinna så smått också, imorgon är den fullt utvecklad..förkylningen..jag tänker inte göra en Åsa och träna nu när jag har ont i halsen..jag är en förnuftig människa..

Däremot är det ju fan att jag ska gå och bli förkyld när dotra ska komma hit, hade det varit en vanlig helg hade det varit skitsamma, då hade jag mest sett det som en ursäkt att ligga blickstilla på soffan och kolla på tv, kanske slängt in lite självömkan i det hela också..

Apropå mig själv, jag kom in redan kl.9 idag, så jag fixade det..jag kom i tid hela augusti..alla 11 dagar jag jobbade..fan vad bra jag är...och om jag går kl.12 har jag full flexbank...det kanske blir någon halvtimme till, men inte så mycket mer hoppas jag..jag kan ju även peka på min begynnande förkylning och säga "den här måste jag ta hand om"...


Kommentarer
Postat av: Åsa http://vindvirvel.blogg.se

Hur gick det med mitt halsonda?!? Puts väck efter chockträningen! Liten gnutta hosta kvar dan efter bara. Har jag över huvud taget gnällt om något i sjukdomsväg över huvud taget efter den där numera ökända träningen? Nä. Det har jag inte!

Jag är ett geni... jag säger det själv eftersom jag vet att du inte kommer att säga det av ren stolthet. Men jag vet att du tycker så!

Se så - ut och spring. Ta en fyrahundrametersbana så kan dotra stå och ta varvtider...

Postat av: Jerk

Lite gnutta hosta? Vad jag förstod av kommentarerna var den där hostan kvar i flera dagar? ;)

Här ska inte springas ett skit, sovas ska det göra, så länge nu som dotra tillåter det..det är så man blir frisk på ett hälsosamt sätt..

2008-08-29 @ 23:38:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback