Det närmar sig, fan vad det närmar sig..

Den sista uppladdningen börjar nu, dotra är satt på bussen så nu kan jag koppla av mitt schema resten av kvällen ser ut såhär:
16:30 Skapa positiva bilder genom att se 100-metersfinalen
16:34 Gå på toaletten och tömma mig, läsa Rocky 12 (seriealbumet)
16:42 Ligga på soffan och läsa Södermalmsnytt, somna en vända
18:17 Sucka, resa mig upp ur soffan och gå ut i köket för att laga till köttfärssås och spagetti
19:30 Äta köttfärssås och spagetti
19:49 Lägga sig i soffan och smälta maten
20:14 Börja leta efter kläderna som ska användas
20:23 Stå och vela mellan Bajen-shortsen och trekvartsbyxorna
20:40 Bege sig mot Zinken
21:07 Komma lagom sent till träffpunkten med kollegorna
22:00 Stå i fållan och må riktigt dåligt, måla upp negativa bilder
22:15 Start på loppet
22:20 Tycker att det går bra
22:22 Fundera på hur jävla dum jag var som anmälde mig..
Sen är schemat lite flytande, förhoppningsvis avslutas det med "Öppnar en välförtjän öl samtidigt som mina groupies strippar framför mig"..

Jag ska försöka måla upp lite positiva bilder, men jag har ingen belöning för att lyckas..jag behöver en morot!!
men jag ska ändå försöka..det kan gå bra, troligen inte, men det kan..jag kommer ha ca 1,45 på mig att komma runt, det kan gå. Jag får försöka hitta den där viljan att aldrig ge upp som jag saknat de senaste 18 åren...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du inte fått lite positiva bilder från det 100-metersloppet - då lär du aldrig få några - nånsin.

Tycker du ska dra järnet 50 meter och titta överlägset på de andra runt omkring och slå dig på bröstet. Sen kan du gå av.

:-)

2008-08-16 @ 16:57:00
Postat av: Jerk

Jag och Usain liksom..försöker peppa mig med snabbmusik just nu..Ramones :)

Postat av: Marie

Heja heja heja!

2008-08-16 @ 21:26:10
URL: http://www.minplats.blogspot.com
Postat av: Annika

Antar att du springer nu så mina tummar hålls!



ja, kolla gärna med henne om du kan, det verkar så väldigt svårt så jag vet egentligen inte om jag vågar testa.

2008-08-16 @ 22:20:48
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Marie: tack, tack, tack..det hjälpte :)

Annika: du måste ha hållt tummarna rejält, för det gick mycket lättare än väntat :)

Jag ska försöka komma ihåg att tala med Olga till veckan..klart du ska testa om du vill..

2008-08-17 @ 13:57:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback