En lite väl lång lista..

Susfu utmanade mig..vem är jag att säga nej till henne?

* Har legat med en kompis flickvän: Nej

* Har haft sex på offentligt plats: Njae, det harjag väl inte..lite petting på en trapp vid parken i ungdomen, men..

* Har tappat räkningen på hur många du legat med: Jag tror jag har koll på det..ge och ta någon av dem..
* Har vaknat upp bredvid någon utan att minnas om de haft sex eller inte: eeh, minns inte..

* Har haft analsex: Ja, värdelöst..

* Har blivit drogad på krogen: Vem fan skulle vilja droga mig?

* Har flörtat till sig en drink på krogen: ?? Det finns inga tjejer som har pengar med sig på krogen..

* Blev av med oskulden innan du var byxmyndig: Näe, jag höll på mig ;)

* Har fantiserat om en kompis flickvän: Det borde jag väl gjort någon gång..

* Har brutit benet : Nej, men fotleden

* Har kört bil alkoholpåverkad: Ja

* Har en tatuering: Nej, Mange snodde den jag tänkt ha förut..nu väntar jag på att få nog biffiga bieceps..

* Är nöjd med sin nuvarande kroppsform: Jovisst, heffaklumpen har alltid varit min idol..inte direkt va..
* Har legat med någon minst tre år yngre: Givetvis..

* Har varit i ett våldsamt förhållande: Våldsamt dåligt möjligtvis..eller who am I kidding, jag har väl aldrig haft ett riktigt förhållande...
* Har blivit erbjuden pengar för sex: Nej

* Har tagit emot pengar för sex: Nej, men finge jag frågan så..

* Har gjort högskoleprovet: Nej, men jag är övertygad om att jag skulle acea det..

* Har blivit erbjuden modelljobb: Fat modell? Näe..

* Har sjukanmält dig trots att du varit frisk: Nja, bakfylla är väl en sjukdom? Det kändes så iaf..

* Har suttit i polisförhör: Ja, fast inte om något jag gjort..

* Har legat med sin chef: Har aldrig varit särskilt intresserad av en karriär så nej..

* Har googlat sig själv: Självklart, fast min storhetstid var innan allt fanns på internet så det finns inte så mycket där..
* Tror på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

* Har lämnat ut fel telefonnummer med flit: Nej, jag börjar ljuga först när hon ringer..

* Har legat med någon som har en riktigt, riktigt liten: ???
* Har legat med någon som har en riktigt, riktigt stor: Hade hon haft det hade jag nog sprungit gråtande därifrån..

* Har gjort ett graviditetstest: Nej, men testat att göra någon annan gravid har jag..

* Har dumpat någon: Typ alla som någon gång varit intresserad av mig, vid det omnämnda blir jag dumpad..

* Har tittat på porr: Varför tror ni jag har internet?
* Har lämnat en kompis ensam på krogen för att gå hem med ett ligg: Ja, men han klarar väl sig själv de sista 5 minutrarna?

* Har legat med någon minst 10 år äldre: Jag har inga ålderskrav, så jodå..den äldsta var väl något äldre än så..

* Fantiserar om gamla flickvänner/ligg/: Ja

* Har sagt fel namn under sexakten: Näe..jag sparar det till mer pinsamma tillfällen

* Ångrar någon du legat med: till och från.
* Har legat med en kändis: Nej

* Har legat med en miljonär: Nej, då hade jag stannat 

* Har legat med någon kompisen var kär i: Tveksamt, det brukar vara tvärtom..

* Har fejkat en orgasm: Nej, men varit så full att jag tröttnat och lagt av ändå..

* Har hånglat med någon av samma kön: Med Dalle, för att skrämma de inskränkta hemma i byn..

* Har gjort en brazilian wax: No way..var skulle jag sluta vaxa då?

* Har dansat på bardisken: Tror inte det...pinsamt att jag missat detta..

Nöjd nu Susfu? :)


Kommentarer
Postat av: Susfu

Nöjd och glad och fick några skratt!



Kram vännen, och sorry för att jag drar ner dig i usla-blogglistorsträsket

Postat av: Jerk

Det är helt okej, det är roligt med listor ibland :)

2008-08-31 @ 23:46:56
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback