Ich bin...

Igår hann jag med att klippa mig, handla på Konsum och nästan springa min runda innan regnet kom...det började droppa lite när jag hade 1km kvar...efter duschen regnade det mer..då gav jag mig ut till västra Södermalm..för att shoppa lite födelsedagspresenter till dotra..

Skippade paraden eftersom det regnade, istället låg jag på soffan och sov tråkig fotboll..ett lag som uppenbarligen inte kan spela och ett tjonglag..tjonglaget vann, det mest spännande var allt blod och att det var soligt på Sveriges baksida...

Idag har jag tvättat..rejält..lakan, täcken, kuddar och helvete...skitkul..sen har jag strukit lite också...nu ska jag diska innan jag duschar av svålen och förbereder mig för att fira Petter...

Jag har dock föga hopp om matchen..det är mot ett lag från felsidan av landet och de tar med sig sin fotbollskultur..får hoppas Bajen kan hålla tempot högt och inte tråkas ut av betongförsvar och långbollar...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jösses, vad du är effektiv - jag blir impregnerad... ;-D

Själv gjorde jag knappt nåt i går förutom att jag sprang runt i regnet på golfbanan... Det kunde kvittat med facit i hand.

Ha en riktigt bra semester om vi inte hinner ses härinne innan du sticker i väg. Glöm inte packa ner knätofsarna... :-)



Postat av: Charlotte

Va härligt! Jag kunde bara inte sluta! Då har jag i alla fall en läsare kvar =P

2008-08-03 @ 19:14:26
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/
Postat av: Jerk

Åsa: Nja, jag kunde allt varit mer effektiv, tex så dammsög jag bara istället för den stora städning jag hade tänkt genomföra (men jag kom på att jag kunde skjuta upp den till någon annan gång :) )



Jag har packat så ini helvete mycket att jag går åt..förbannade bröllop..tror jag får packa om imorgon bitti..näe vaddå, mer än ett par kallingar behövs väl inte? Jag är ju bara borta en vecka..

2008-08-03 @ 22:41:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Tandborsten oxå.

Då klarar du dig med det där enda paret... :-)

2008-08-03 @ 23:29:07
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

ja, precis..tandborsten är nästan packad..den behövs lite till först..

2008-08-04 @ 00:12:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback