Och inatt ska vi titta på?

Skulle gå hem 17:00 idag..då hade jag gjort full dag och flexbanken är ju redan full..klockan blev kvart i sex istället..inte så farligt, men jag var på ett sådär härligt grinigt humör idag..vet inte om det berodde på att det gick trögt att leta efter en kabel (förbannade jävla databas att krångla) eller att sändningen hackade under höjdhoppstävlingen (muttermutter, kan inte resten av svenskarna som är på jobbet verkligen ägna sig åt jobbet??) eller så var det för att Mikaela Ingberg inte gick vidare från kvalet..

Det bidde ett märke på datorskärmen iaf..förstår inte hur pennan lyckades med det, helt plötsligt bara flög den ur min hand när databashelvetet krånglade..

Ont i foten fortsätter..ser inte ut som mitt nya träningsinriktade liv kommer igång den här veckan..måste se för töntigt ut när jag haltar min väg mot tuben..

Dotra gjorde sin första skoldag i trean idag, ringde för att höra hur det var..hon var lika talför som vanligt i telefonen, så jag fick säkert prata med henne en halvminut, pratade lite med hennes mor sedan..har fått ledigt v.37 och 39 nu, så jakten och Oslo-resan kan jag göra utan dåligt samvete...fick lovdagar odyl också..i gengäld ska jag bränna lite Bajen-CDs åt henne..

Dotra väckte för övrigt hennes mor med att sjunga Nidvisan imorse.."Vi är laget som krossar gnaget och käkar jurgårn till frukost" har gått på repeat uppe i Dalarna..Bajen CDn jag brände till present spelas hela tiden..
Dotras STORA idol är Charlie Davies (förstå hennes lycka när han gjorde mål i fredags även om hon sa till hennes mor att "det var en jävla skitmatch")...
Fan vilket bra jobb jag gjort med hennes uppfostran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback