Curling-EM be there or be a jerk..

Prisa gud, skatteåterbäringen har kommit...när jag loggade in på nätbanken tidigare idag blev jag smått chockad när jag såg hur mycket som fanns på kontot, tänkte att det måste vara något fel först..sen trillade poletten ner..återbäringen..trodde den skulle komma först nästa vecka..

Något annat som kommit...dotra..med ordern att det skulle köpas in lusmedel..tredje utbrottet den här hösten...snart får de bränna ner hela staden för att bli av med skiten...nåväl, jag kammade igenom håret i eftermiddags utan att se tillstymmelse till löss..men nu kliar det på hela min kropp...tankens makt..tänker väl ändå dränka henne i avlusningsmedel imorgon..

Synd bara att 6000 av återbäringen gick till min skuld till mitt och lillebrors huskonto..när jag sen betalt säsongskortet är det ändå mindre kvar..men det ska väl räcka till ett rejält besök i shopen, lite vanliga kläder och julklappar..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lite skatteåterbäring hade ju suttit fint... Jag får hoppas på att vinna på måltipset istället, och det är väl högst sannolikt att jag gör. ;)

Postat av: Anna

Ja och nu kliar det i min skalle bara jag läser detta!! :)

Hopplöst sånt där har jag förstått..klarat mig hitills-sonen har klarat sig rättare sagt.

Min återbäring tog nån annan hand om ;) några tusenlappar som flög iväg (snyft)

Nu ska man iväg på innebandy..sonen spelar..ha det gött :)



p.s Du är väl hårig på bringan? Akta så du inte får nåt ovälkommet "besök" där?

2008-12-06 @ 10:50:51
Postat av: Sossen

Ajajaj, känns lite högervindar över den här infon... Jerk med alla sina slantar... :o)



Hoppas du fått bort odjuren. Lät grymt jobbigt!



2008-12-06 @ 20:23:08
URL: http://inrerum.blogg.se/
Postat av: Jerk

Åsa: Visst serru, absolut att du vinner..om du har spelat då :)..skatteåterbäringen gör att jag kommer upp på noll igen..det är skönt..



Anna: Tankens makt är stor...nja, hårig på bringan är väl att ta i, några hårstrån finns det väl, men det är ingen Magnum-bröstkorg direkt :)



Tant: Fast slantarna är ju snart slut..mer sosse igen :)

Hon verkar inte fått några med sig..jag har inte hittat några iaf..ta i trä..

2008-12-06 @ 23:20:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

(puhh,andas ut)bland det värsta jag vet är det Magnum bringor bläääääk :(

Hur fan kan man tycka det är sexigt? Hår i munnen va är det...

2008-12-07 @ 02:22:20
Postat av: Åsa

Har stående måltipsrader, men är osäker på om det verkligen hjälper upp vinstchansen... ;)

2008-12-07 @ 09:45:12
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Anna: Tur att smaken är individuell, annars skulle ju alla med hår på bröstet vara dömda till ett liv själva eller tvärtom..



Åsa: Nåja, det är ju inte helt omöjligt då, bara ini helvete svårt :)

2008-12-07 @ 11:26:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback