Fuck positiv..gör en apa glad eller nåt..

Det bästa jag gjorde i matchen var när jag nästan rensade bollen på domaren och det var inte ens meningen...skulle få ur mig lite aggressioner bara..trodde jag skulle få två minuter där, jag hade precis gnällt på honom...

Ja, vi förlorade...så det blir b-slutspelet..skönt, då får vi sovmorgon..

Tänker mest på Rebbe nu...först hade hon guldlägen att göra sitt första mål..tror hon hade två returer på ett skott..på slutet nickade Töbin fram till henne, hon hade bara att sätta pannan till och då kommer en stormupp och sparkar henne i ögat..för övrigt samma öga som hon fick ett finger i för två månader sen..det hade väl precis läkt..hon sitter väl på St Göran och väntar på undersökning nu..hoppas det går bra..

Det gav oss en given straff..som vi sumpade, sen avslutade vi med att spela 4 mot 2 utan att kunna kvittera..vi sög helt enkelt..jag var inte ensam i formsvackan ikväll..

Nåja, viktigast är att Rebbe inte blir för illa däran..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur har det gått med "Rebbe" ?

Nu verkar blogg.se funka igen..hur länge är dock frågan ;)

Ha en fin lill-lördag..

2008-12-03 @ 09:13:56
Postat av: Jerk

Hon verkar ha en redig blåklocka iaf..men det finns de som har det värre idag..

Detsamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback