Måndag schmåndag..

De 5 dagarna förra veckan som jag kom i tid till jobbet var tydligen vad kroppen orkade med, för idag var jag tillbaks i den vanliga måndagstrallen..klev innanför dörrarna kvart i elva..bra jobbat!!

Jag vet att jag hörde alarmet en gång, men tänkte att jag går upp nästa gång det ringer istället..det ringde inte något mer (vad jag hörde då)...och klockan var nio...i ett försök att inte helt stressa ihjäl mig tittade jag iaf på nyheterna innan jag duschade..lite bättre start på dagen då..

Men nu, nu är det jobbigt...måste försöka takta upp fort som fan..

Förresten, vet ni hur skönt ostressigt det är att åka tunnelbana lite senare på förmiddagen...ingen hets och jäkt..det enda som stör är det dåliga samvetet av att försovit sig än en gång..


Kommentarer
Postat av: Anna

Här försov vi oss oxå :( usch hela dan blir förstörd...

2008-12-08 @ 12:40:27
Postat av: Anna

Fattar du va sexfrustrerad man är när man t.o.m tittar på en marsipan snopp?

2008-12-08 @ 15:18:06
Postat av: Fröken Ur

Nyfiken. När du kommer in den tiden - när rundar du då av för dagen?

Postat av: Jerk

Anna: yup, så är det..flexen förstörs också..nåväl, det är förhoppningsvis bara måndag en dag i veckan..

väldigt sexuellt frustrerad antar jag..



Tant: Idag rundar jag av kl.18 för att gå och träna, annars hade jag varit kvar till 18:30..sen tar flextiden slut och jag ger bort timmar till företaget..

2008-12-08 @ 17:51:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Här ges inget bort! Ja, ja nu har du ett mycket bättre läge än förra året om jag minns rätt! Så Madagaskar är the film to see... Kista i mellandagarna för mig och Junior då!

2008-12-08 @ 20:25:58
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Nope, snål som jag är ger jag inte bort något..förutom två timmar av mitt liv till fucking jävla SL då..

Ja, just det..ni kan inte se den på bio i byn ;)

2008-12-09 @ 09:01:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback