Schöne Weinachten!!

Nu är det den tiden på året då det är dags att göra listor, se tillbaks på året och kontemplera..folk som känner mig begriper dock att jag inte besitter den hjärnkapaciteten, så vi hoppar det...jag borde kanske också ha uppmärksammat den här bloggens treårsdag, men jag orkade inte det..
Vad jag väl ändå kan orka med innan jag stänger ner till någon gång i januari är att önska mina tre läsare God Jul..God jul på er..jag lämnar er med den här bilden:



Och jag kan inte lämna er utan de mother of all julsånger..


Kommentarer
Postat av: valp

världens bästa julsång :)

2008-12-23 @ 09:55:03
Postat av: Annika

Jag trodde ju att de skulle vara nu tändas en stjärna på söder....



God jul på dig/Glad nackas födelsedag!

Postat av: Anna

Goooood Juuuuuuul !

2008-12-23 @ 20:47:00
Postat av: Blingbling

God Jul i stugan :)

2008-12-24 @ 09:19:02
Postat av: Anna

God fortsättning till Jerk- mannen !

2008-12-26 @ 12:04:02
Postat av: Cliff Hanger

Den där låten har man ju hört några gånger, men det var först nu jag fick se vilken tandrad den stackars mannen hade (har?).

2008-12-27 @ 21:43:55
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/
Postat av: Ledighetsmänniskan

Du-är-ju-inte-här men får som en tvångstanke att jag måste önska dig Gott Nytt År iaf. Kvinnor. (hörde tanken)

Så: Gott Nytt 2009! :o)

2008-12-30 @ 14:35:28
URL: http://inrerum.blogg.se/
Postat av: Fjortisen

Men. Alltså. Nog vill man bli gott-nytt-årad tillbaka innan morgondagens 24:00. Seså, leta upp en internetuppkoppling nu :o)



2008-12-30 @ 22:36:10
URL: http://inrerum.blogg.se/
Postat av: karren

gott nytt år mannen hoppas att du har det bra ute i obygden

2009-01-01 @ 01:38:06
Postat av: Blinbling

Gott nytt år i stugan :) När kommer du hem och bloggar igen?

2009-01-01 @ 15:56:50
Postat av: Blinbling

Gott nytt år i stugan :) När kommer du hem och bloggar igen?

2009-01-01 @ 15:56:56
Postat av: Anna

Hallå där? Du har välan inte dragit iväg med en raket?

Ha det gött :)

2009-01-01 @ 17:00:16
Postat av: Annika

Määh du får ju inte prioritera att läsa bloggar,även om du som vanligt kommer med fina kommentarer, jag går ju in här flera gånger om dagen det är dags att du börjar skriva nu!

2009-01-05 @ 22:29:58
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Valp: visst är det så..jag älskar den låten..



Annika: tänkte inte så långt..Glad Nackas födelsedag så här långt efteråt :)



Anna: God Jul!



Blingis: God Jul..



Anna: God fortsättning också..



Cliffy: Sådär ser nog min ut om några år också om jag inte tar mig till tandläkaren snart :)



Tant: Tack, detsamma till dig..



Tant 2: Kvinnor ja.. ;)



Karren: Jo, detsamma..fast fan vad kallt ni hade det däruppe..nu blev jag mer stugsittare än vanligt..



Stammande Blingis: Gott nytt också..jag kom hem idag, så bloggningen börjar väl snart igen..



Anna: Näe..bara en lång välförtjänt ledighet som var alldeles för kort..önskar jag tagit tre dagar till..



Annika: jag prioriterar ju att läsa din blogg bara..typ..jag hade väl tänkt lägga in lite bilder på datorn och illustrera hur min frånvaro varit..men med tanke på min vanliga lättja lär väl de bilderna dröja någon vecka, så jag kanske skriver något innan det.. :)

Det är kul att vara saknad iaf..ni är uppenbarligen inte smålänningar :)

2009-01-05 @ 22:47:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Sohlberg

Känner inte dig. men jag vet att du följt min blogg ett tag. och jag uppskattar dina ord ;P verkar vara en rar person! tack så mycket =)

ska verkligen försöka göra det!



tack för dian ord! dem värmer!

2009-01-06 @ 02:04:02
URL: http://rockinroll.blogg.se/
Postat av: Sohlberg

dina, ska det såklart stå =)

2009-01-06 @ 02:04:25
URL: http://rockinroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback