somsomsom..do ba da wididi...

Jag hatar måndagar som börjar såhär...

Som börjar med att jag vaknar innan alarmet går igång, men eftersom det är måndag tycker jag att jag kan somna om och kliva upp först när alarmet går igång..
Som fortsätter med att jag sover mig igenom en timmes alarmerande och därför missar julkalendern..
Som går vidare med att jag vaknar kl.8, drar med mig täcket till soffan för att se på nyheterna och sporten..
Som sedan jävlas med mig iom att jag somnar om på soffan..
Som får för sig att kvart i tio är en lagom tid att vakna igen..
Som gör att jag kliver in på kontoret kl.11...allt positivt från förra veckan är borta..

När sedan alla kommenterar min hårklippning med "men du kunde väl tagit lite mer"..jag klippte fan bort 5cm..jag kan inte längre tugga på min lugg okej? Dessutom så syns de gråa håren så ini helvete mycket när jag klippt mig, så nu tänker jag inte klippa mig innan påsken..

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Kan erkänna att bara denna komplimang gjorde mig generad ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback