Superhuman..

Klockan är över två och det var mer än en timme sedan jag strök klart kläderna..däremot går det trögare med packningen..gör allt för att hitta på något annat..typ bloggar..

Blev sist kvar på kontoret idag igen..kvart i åtta gav jag mig..var ju tvungen att åka hem för att tvätta..sen har jag då fixat räkningarna (om ni i början av januari ser någon som strosar runt på Söder och letar tomburkar..hälsa gärna, jag bits inte..så ofta..), diskat och strukit kläder..letat fram kostymen som jag nu ser är mer sliten än jag trodde..får hoppas det blir dåligt hembränt på bröllopet så ingen märker något..har även insett att jag förbisett skorna..jag har inga som funkar..det är vinter..de svarta med blankslitna sulor går nog bort..får se hur jag löser det...

Nåja, jag har plockat fram den nyinköpta resväskan iaf..kanske ska ge mig i kast med packningen nu..imorgon ska det köpas snus, och en sista julklapp innan färden går norröver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback