The girl in my dreams..

Det var väl dömt att ske...när jag inte sovit ut på över en vecka var det inget annat att vänta än att jag idag skulle sova 8 tunga timmar i sträck utan att ens vara i närheten av att vakna av alarmet..det verkar ha ringt i en timme trots allt...

Nu värker huvudet och det känns att en förkylning är på gång..oh joy...

Nåväl, en arbetsdag kvar sen är det julledigt i lite drygt två veckor..två veckor utan dator..typ iaf..

Det kan vara så att anledningen till att jag inte vaknade var att jag drömde om
Blingbling...vem vill vakna då liksom?
Synd att hon försvann när vi hånglat bara..vi skulle träffas någonstans, men där var hon inte..elaka kvinna..som vanligt får jag inte ens till det i mina drömmar..

Nu, gnälla i åtta timmar om hur mycket jag har att göra, hur synd det är om mig som jobbade igår..sen jullov..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Hahah herre gud min skapare vilken mardröm ;)



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR



(Ge tomten lite punch)

Postat av: Åsa

Ingen förkylning - du är utarbetad bara, nu är du snart ledig då går det över. ;)

Ha en god jul och hoppas starten på 2009 blir riktigt bra!

2008-12-22 @ 15:38:58
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha..tycker bling-bling verkar vara väldigt sympatisk :) slå på stora charm offensiven nu ;)

2008-12-22 @ 16:29:13
Postat av: Anonym

god jul o gott nytt :)

2008-12-22 @ 20:50:21
Postat av: valp

nu då?!

2008-12-22 @ 20:51:25
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: emma

fin blogg :)

2008-12-22 @ 20:54:16
URL: http://enannanemma.blogg.se/
Postat av: Jerk

Blingis: Mardrömmen i det hela var ju att jag inte hittade dig igen..tomtemor ska nog få lite whisky på julaftonskvällen iaf..



Åsa: Jo, det är ju inte så att man släpper in förkylningen när man väl är ledig inte alls..



Anna: Blingbling har alldeles för bra smak för det..dessutom kan hon se in i min lägenhet från sin vädringsbalkong..så hon ser alla babes & bitches som jag drar hem :)



Valp: detsamma till dig, 2009 blir Maics år..



Emma: tack

2008-12-23 @ 01:30:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback